زیرنویس فارسی ur man
 
2zirnevis
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : تکتم(toktam)

خب ما باری دگیر امدیممممممممممممممممم

از بس سرم شلوغههههههه وقت نمیکنم آپ کنم  حالا شماها با این بزرگیتون ببخشید

خب اینم از اهنگ ur man که خیلی دوست دارم این اهنگو البته این بار کنسرتشو زیرنویس کردم چون جالبتر بودددد

و به نظرم معنیشم تقریبا جالب بود  حالا پیش به سوی دانلود ...........ولی نظر فراموش نشهههه

با فرمت 3gp  'گذاشتم برو حالشو ببر تو گوشیتتتتت
http://up.vatandownload.com/images/v2r129grr5mj9u0ftybv.jpg

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


دانلود......حجم10,9mb

 



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت12:16---23 فروردين 1392
سلام مطالب وبتون همونیه که می خوام ولی هرکدومو واسه دانلود میزنم میگه لینکی برای دانلود وجود نداره یا اشتباهه

علی بافنده
ساعت22:17---3 بهمن 1390


با سلام خدمت مدیر سایت ممنون از مطالبی که گذاشتی خ وقته دنبال این مطالب بودم

من یک سایت تخصصی کسب درامد از اینترنت دارم که توش سایت های تضمینی و مورد تعیید کسب درامد از اینترنت رو معرفی می کنم من توی سایتم یک سرویس ویژه برای بازدیده کنندگان قرار دادم که می توانند بدون هیچ گونه هزینه ای اس ام اس رایگان بدون محدودیت به هر شماره ای که می خواهند بفرستند مطمین هستم باورت نمیشه ولی بهت پیشنهاد می دوم یک بار از این سیستم استفاده کن

راستی اگر مایل به تبادل لینک هستی من رو با نام

\"كسب درآمد از اينترنت | ارسال اس ام اس رایگان | بازاريابي اينترنتي\"

اینم ادرس سایتم www.myfaads.co.cc لینک کن و تو بخش نظرات وبلاگم به من اعلام کن تا منم تورو لینک با تشکر مهندس علی بافنده مدیریت سایت MyFaAds





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 34540
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ